Volksstimme Article #4



It is the time of year when the seasons are shifting and in such a beautiful way. Now they are subtle, but with a few short weeks the forests will be alive with red, orange and yellows hues of the changing of the leaves. In the right place with the right light this can already be seen. Unfortunately, this part of autumn lasts for such a short time, blink and it will be gone again. This new image can also be found in my 2022 calendar.



Es ist die Zeit des Jahres, in der sich die Jahreszeiten verschieben, und das auf eine so schöne Art und Weise. Jetzt sind sie noch zart, aber in ein paar Wochen wird der Laubwechsel die Wälder mit roten, orangen und gelben Farbtönen zum Strahlen bringen. Am richtigen Ort und im richtigen Licht kann man das schon jetzt sehen. Leider hält dieser Teil des Herbstes nur so kurz an, ein Wimpernschlag und er ist wieder weg. Dieses neue Bild ist auch in meinem Kalender für 2022 zu finden.